Okulun Son Günleriydi 3 yıldır Aynı Öğretmenimiz bizi okutuyordu ta kii bu zaman kadar biz 3 c sınıfı olarak çok sıcak bir günde ders yapmak istemiyorduk taki öğretmenin dahiyane fikrini bulana kadar .....
Öğretmenimiz bizi kendisinin çin robotunu yaptırıp okula götürmüş ama kendisi evde mışıl mışıl uyuyormuş.Robotun pili bitince gözlerini hızlıca kapatmıştı bizde bayıldı sandık ve her yerini araştırdık numara 1 in gözüne öğretmenin arka boynundaki düğmeler dikkatini çekmişti.Numara 5 i yanına çağırdı numara 1:"Şu düğmelere bassam bişey olurmu ki "dedi. Numara 5 :"Lider sensin ben bilmem" demişti.
Vakit bi hayli ilerlemişti. Kndler hemen bu robotu alıp Bodrum katına koymuştu.Kndler Bordum katını KND Araştırma Merkezi olarak tasarlamıştı.Araştırma Merkezine öğretmenler giremiyordu. Araştırma merkezinde afacanlar bu robotun "Çin Malı" olduğunu anlamışlardı.
Afacanlar çok büyük bi durumu kurtamıştı, ancak öğretmenleri profesördü. onu durdur maları imkansızdı. ancak araştırma merkezin yapılan aletler belki öğrenmenin kötü fikirlerini alt üst yapabilirdi.
DEVAMI SONRA ......
En son Numara 10_Birtanem tarafından Cuma Ağus. 21, 2009 4:57 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Okulun Son Günleriydi 3 yıldır Aynı Öğretmenimiz bizi okutuyordu ta kii bu zaman kadar biz 4 üncü sınıflar olarak çok sıcak bir günde ders yapmak istemiyorduk taki öğretmenin dahiyane fikrini bulana kadar .....
Öğretmenimiz bizi kendisinin çin robotunu yaptırıp okula götürmüş ama kendisi evde mışıl mışıl uyuyormuş.Robotun pili bitince gözlerini hızlıca kapatmıştı bizde bayıldı sandık ve her yerini araştırdık numara 1 in gözüne öğretmenin arka boynundaki düğmeler dikkatini çekmişti.Numara 5 i yanına çağırdı numara 1:"Şu düğmelere bassam bişey olurmu ki "dedi. Numara 5 :"Lider sensin ben bilmem" demişti.
Vakit bi hayli ilerlemişti. Kndler hemen bu robotu alıp Bodrum katına koymuştu.Kndler Bordum katını KND Araştırma Merkezi olarak tasarlamıştı.Araştırma Merkezine öğretmenler giremiyordu. Araştırma merkezinde afacanlar bu robotun "Çin Malı" olduğunu anlamışlardı.
Afacanlar çok büyük bi durumu kurtamıştı, ancak öğretmenleri profesördü. onu durdurmaları imkansızdı. Ancak araştırma merkezin yapılan aletler belki öğrenmenin kötü fikirlerini alt üst yapabilirdi.
Ancak baş Profesör olan Müdür Planlarımızın alt üst etmenin yollarını arıyordu.Ancak Afacanlar durumu anlamışlardı.Çünkü Bu Okul Kötü Profesör Okuluydu. Afacanlar Okula bu ismi takmışlardı.KAM (KND Araştırma Merkezi)nde önemli sonuçlar afacanlar Profesörlerin kafalarını karıştıracak bi makine hazırlamışlardı.Makinanın adı:Hizmetçi idi.Afacanlar Profesörlerin Aklını alıpı kendi hizmetçileriymiş gibi kullanacaklardı.İşte o an gelmişti...
Afacanların bir kısmı Profesörlerin toplansını dinliyor,başka bir kısmıda Toplantı odasına nasıl gireceklerini düşünüyorlardı.Toplantıyı dinleyen Afacanlar Dinledikleri şeyleri içeri girmeyi çalışanlara bilgi veriyordu.Birden bi tıkırtı geldi oda ney kapı açılıyordu afacanlar hemen saklanmıştı.Kapı açılmıştı. afacanlar kimse görmeden aletmeri alıp kapıya kadar çık bir tane afacan. Profesörler teker teker çıkıyorlardı.Kapının üstünde afacan Teker teker çıkan profesörlerin kafasına yaptığı aletlerden yerleştiriyordu.En son sıra Baş Profesöre gelmişti. Kapıdaki afacan baş profesöre çok büyük bir alet takmıştı. Numara 1 in Hizmetçisi Baş Profesör olacaktı.Yarım saat sonra hizmetçi olmuşlardı.afacanlar hizmetçilere bu okulun kocaman olup okulun adını Kod Adı Afacanlar olmasını söylediler. Hizmetçiler işe koyuldu bir süre sonra knd araştırma merkezi genişletildi.Veee Kısa sürede Afacanların istediği okul olmuştu.....
1 YIL SONRA......
1 Yıl çok güzel geçmişti.Amanın oda ney Profesörlerin Hizmetçilik süresi dolmuştu. Kendisilerini Hizmet yapan afacanlar olduğunu anlamışlardı.Afacanlar 1 yıl önce çok güzel bi Roket yaptırmaşlardı Profesörlerbu roketle afacanları aya yolladılar ama afacanlar gitmek istemiyorlardı. Profesörler afacanları Ay'a yollamışlardı. bu roketle Aya Düşen Afacanlar bir süre Ay'da yaşamaya karar verdiler, bir süre sonra Afacanlar Ay çok güzel bi hayat olmadığını Dünya'daki gibi yaşam olmadığını anlamışılardı.